Online Diary Dairy saya..

Followers

15 November 2010

SYUKUR alhamdullilah tuhan tuh maha kaya lagi maha pemurah....maseh mmberi aku ksmpatan untuk MENCINTAInya dan trus MENYAYANGInya....

Xtaw laa mcm ne nk hadapi hari2 yg akn datng nie tanpa DIA dsisi...walaupon sekajap aku khilangan nya aku dah cm org resah..nie kan pula nk tmpuh ari2 yg akn datng...huhhhhh...xpat aku nk bayang kan klu btul ia nya jadi...mungkin aku xpat nk terima knyataan ini..bukan mudah untuk mncari pnganti...bukn mudah untuk aku syg  org lain cm aku syg die...bukn mudah aku nk cintai org lain mcm ne aku cintakan die...biala CINTA INI HIDUP UNTUK SEKALI INI SAHAJA...terus terang aku tlalu SAYANG kan die CINTA kan die...tulah laaa hakikatnya....hanya TUHAN je yg musnah kan SAYANG N CINTA kami ini...bukan nye dari org lain...kami hanya mmpu bthan untuk kekal kan ia nya sehingga HUJUNG NYAWA KAMI...



SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.....
Selamat hari raya korban untuk semua umat islam diseluruh dunia...moga ia nya memberi seribu keinsafan kepada kita semua...
daripada: NORBAAYAH BTE ABD KARIM


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen