Online Diary Dairy saya..: love story

Followers

28 November 2010

love story

dear sweetheart...

Sungguh indahnya hari berlalu

Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti
Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Kuingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Kuingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu
Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun..

BOLEY saya sayang awak???BOLEY saya cintakan awak???BOLEY saya jaga awak smpai biler???

seronokan if ad yang ckp mcm neh kat kite...se eclas hati lak tuh...fuhhhh....!!!!
indah...mcm lirik lagu kat ats neh...by aril...
yang pasti suma nye adlah milik yg brada d atas sana...huhhh...anugerah yg xternilai..THANK GOD...
kite cuma dberi pluang untuk merasai nya dan hargainya....bia pon kite dapat merasai seketika or selama2nya...
cuba lah kite hargai nya...bia pon kite xsure sbnarnya mlik siapa...!!!xsalah pon...xsush...yang penting ke eclasan..dari hati...syukur...alhamdullah sumanya pasti bjalan dengan lancar..berkat kesbaran n ketabahan mmbuat kan kite mnjadi lebey kuat dari sblm ini...xmudah untuk mgalah..yang penting berusaha selagi terdaya..mncuba selagi termampu...biapon dtemani air mate...xpe...air mata ini lah pnguat segalanya...walaupon di anggap lemah...tp x...ia nye pnguat segala2nya..andai takdir sudah mnentukan segalanya..kite perlu brsyukur n terima dgn pnh ksyukuran dgn ape yg kte ada..dan ape yang kite dapat...yang penting sekarang kite plu brusaha untuk ke arah itu..kerana aku yakin kamo adalah yang terbaik untuk aku..kamoo lah yang aku cintai dan syangi sepenuh hati ini..tiada yang mampu untuk mngubah suma ini..melain kan yang berada di atas,,,.selama2nya...AMIN...




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen