Online Diary Dairy saya..: mE....da OnLy Me...!!!

Followers

02 November 2010

mE....da OnLy Me...!!!




AKU TETAP AKU...NORBAAYAH BTE ABD KARIM...baru berusia 2++ hehe..mmpunyai sbuah keluarga yg ckup besar bg aku..cukp aku ad kakak...abg and adik..mereka suma la mncria kn ari2 aku...ckup smple org nye...ketawa...snyum...kdgkala tegas...itulah aku yg sebananya..xde sape yg mampu untuk UBAH DIRI aku ini....bersyukur dengan kuniaan dr tuhan YANG MAHA ESA...
seorang yang simple...suke bkawan dengan suma org...bukn mudah untuk mndekatinye...kadang kala sukar djangka...alhamdullah...kepada yg sudi bkawan...

currently student at mara univercity....bechelor in sport management(hons)outdoor and recreation...sgt lasak dan sukakan cabaran...mint untuk mncuba ssuatu yg baru..xpnh ketepi kn kluarga...cinta thadap kluarga adlah pnting bg aku...





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen